فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی :
این مقاله بصورت Word و قایب ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد
موضوع : فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی
اگر به خطوط نگارههای ایرانی معاصر نگاهی بیاندازیم خواهیم دید كه معجونی از خطوط سختی آن هم از نوع تغزلی میباشد كه برای موضوعات متفاوت بطور یكسان بكار رفته است در صورتیكه اگر به خطوط نگارگری مكاتب گذشته ایران كه اینان مدعی زنده كردن آن هستند بیاندازیم خواهیم دید كه برای هر موضوعی خط خاصی و برای هر نقشی مایه خط شكلساز مخصوصی اختیار كردند و تنوع خطوط آن بیش از هزاران نوع خط میباشد محنت این رنج موقعی جانگاهتر میگردد كه منتقدیم ناآشنا به بیان تصویری نیز نه تنها هوشیار نیستند بلكه گمراه كننده نیز هستند در نقدی میخوانیم سنتهای هنری ایران نه همین پی بردن به تركیبات و رنگهای صوری است بلكه تا در این نقد منتقد انتظار دارد كه بجز تركیب صورتی كه حاصل رنگ و تركیب فرم است چیز دیگری را هم ببیند مثل ادبیات فلسفه جامعهشناسی فقه و غیره و یا اینكه میخواهد عدم مهارت هنرمند را دركاربست نقوش و فرمهای ایرانی گوشزد كند كه با محتوای جمله كه بیانگر درك سنت تصویری ایران توسط هنرمند است تناقض پیدا میكند همچنین چنین پنداری كه نفوذ هنر مغرب زمین در هنر جدید ایران به صورت تاثیراتی است كه بیشتر از نظر صورت نه محتوا پیامآور غلبه محتوا چون موجودی تقدیس شده در برابر فرم میباشد و نتیجه این كه هنرمند نه تنها یادآور خاطره قومی و فضای مثالی نمیگردد بلكه دچار یك سوپژكتیولیسم هپروتی میگردد كه در فضای نگارگری امروز غالب است نظیر تجربهای در هنر اروپا غلبه محتوا بر فرم منتهی به دوره رمانستیسیم شد و آثاری بوجود میآید كه بهتر است نوشته شوند تا تصویر گردند البته این بدان معنی نیست كه جستارهای مختلف نقد را ببندیم بلكه روش صحیح دیدن را مدنظر داریم كه حداقل در هنرهای دیداری از صورت شروع میگردد و با همه چالش مختلف نهایت نیز واقعیت صورت اصالت دارد غفلت دیگر در نگارگری سنتی امروز در مورد اندازه تابلوها میباشد كه تغییر محسوسی نمیبینیم و این اصرار عمدی حاصل عادت قدیمی از قطع كوچك نگارگری میباشد كه بیتوجه به كاربرد نگارگری در قدیم كه بصورت كتاب یا مرقع بوده است و حتی موضوع قطع و اندازه اینگونه مجموعهها و تناسب آنها با اندازه و ابعاد اعضای پیكر انسانی و قدرت جسمانی وی همگون میباشد و مسئله درونگرایی اثار نگارگری سنتی مطرح بود و شكل كتاب مصور و مرقع همه شرایط لازم را در برداشت تا صاحب چنین مجموعههایی در حالتی كه برای وی مطبوع است این آثار را با سرانگشت متفنن ورق زند و روان خود را از زیباییهایی شاهكارهای آنها سیراب سازد و روشن است كه این طرز اندیشه و اینگونه نقاشی با پردههای گوناگون و قطعات متفرقی كه بر دیوار میآویزند و یا موزهها به نمایش میگذارند تفاوت شایانی دارد بجز این انتخاب قطع بزرگ آثار علاوه بر جنبه بینایی جنبه مشاركت حسی نگرنده را به همراهی میطلبد و نگرنده در حركات متعادل منظم و هماهنگ اندام نقاش كه موجد این شكلها بوده است
هنر یافتن الكوی زیبایی شناختی
فایل ورد word تحقیق هنر یافتن الگوی زیبایی شناختی
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
پس در كجائیم
روند اقتباس و ابداع هنر امروز از خاطره قومی
تعامل ادبیات و نگارگری
ساختار تصویر در نگارگری
