فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار دارای 58 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار :


موضوع : فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار


بدلیل تفاوت ذاتی بین نرم افزار و سخت افزار پیچیدگی خاصی در ابعاد مختلف از جمله تعریف نرم افزار طراحی و پیاده‌سازی تست و نگهداری آن وجود دارد كه با پیچیدگی سیستم‌های طبیعی و محصولات فیزیكی ساخت است بشر متفاوت است

یك خاصیت ذاتی سیستمهای نرم افزاری بزرگ بنابراین نمی‌توان این پیچیدگی را از بین برد بلكه باید آنرا كنترل نمود

انواع پیچیدگی

intelleictually intractivility تمردپذیری و اجازه پذیرفتن برای آشفتگی پیچیدگی بطور ذاتی در ساخت سیستم وجود دارد پیچیدگی ممكن است از بزرگی سیستم یا از واسینگیها بدعت‌ها و پیاده‌سازی تكنولوژی و بوجود آید

Management intractivility تمرد پذیری مدیریتی

پیچیدگی در سازمان و فرآیند بكار گرفته شده در ساخت سیستم ممكن است از اندازه پروژه (تعداد افردی كه در تمام جهات ساخت سیستم درگیر هستند) وابستگیهای پروژه فاصله جغرافیایی سیستمها و بعبارتی عوامل تولید كننده نرم افزار غیر قابل كنترل هستند چون سازمان افراد و فرآیند هستند و ماشین نیستند كه كنترل شوند و سرمایه‌های اولیه برای تولید نرم افزار الزاماً ماشین سرمایه و پول نیست بلكه یكسری عوامل انسانی متغیری هستند كه تحت مدیریت قرار می‌گیرند

راهكارهای معماری

حق مشكل معماری نرم افزری می‌بایست سیستم را قابل هضم و بطور هوشمند قابل مدیریت بوسیله مهیا كردن تجریدی كه بدون نیاز به جزئیات مهیا كننده مفاهیم ساده و یكسان باشند تجزیه سیستم و حل مشكل IF معماری نرم افزاری نمی‌بایست توسعه سیستم را آسانتر برای مدیریت بوسیله ارتقای ارتباطات مهیا كرن بهتر با جدا كردن كار با كاهش زیاد وابستگیهای قابل مدیریت و غیره اما مسائل جدید پیدا شده مرتبط با تجزیه سیستم برای حل پیچیدگی بایست توسط معماری بررسی شوند چگونه سیستم را به قطعات بشكنیم یك تجزیه خوب اصل از بین رفتن كوپلاژ بین مؤلفه‌ها (یا قطعات) را بوسیله واسطهای واضح و توانمند ساده كردن بوسیله تقسیم به قطعات منتقل قابل استدلال كه دوباره می‌توانند جدا شوند ارضا می‌كند آیا تمام قطعات مورد نیاز را داریم ساختار می‌بایست وظیفه مندی و یا سرویس‌های مورد نیاز سیستم را پشتیبانی كند بنابراین رفتار دینامیكی سیستم زمان طراحی معماری می‌بایست بحساب آید همینطور می‌بایست زیربنای ضروری برای پشتیبانی این سرویس‌ها را داشته باشیم آیا این قطعات با هم بدرسیت كار می‌كنند این موضوع واسط و رابطه‌های بین قطعات می‌باشد اما تطابق خوبی كه جامعیت سیستم را مدیریت می كند و همچنین با شرایط سیستم كار كند زمانیكه این قطعات تركیب می‌شود خصوصیات خوب داشته باشند مورد لزوم است وسعت تصمیم و تأثیرات مستقیم را معین می‌كند بخشیی از تصمیمات در حوزه محدود به توسعه‌های محلی (Local) است و اثری روی معماری ندارد و در سطح تك تك مؤلفه‌ها است و از نوع غیر معماری می‌باشد بخش دیگر Local نیست ولی تأثیر زیادی ندارد از خود تقسیم‌بندی سیستماتیك و Local می‌باشد خود سیستماتیك شامل Highimpaet می‌باشد كه ما بدنبال Highimpnet می‌باشیم اولویت بالا برای ما مهم است یك مجموعه ای از دیدهای استاندارد ارائه می‌شود دیدهایی كه ما داریم در راهنمایی معمارانی كه تصمیمات معماری را می‌سازند كه مفید باشد آمی ابزارهای فكری مفیدی برای در نظر گرفتن تصمیمات و انتخاب بین آستریا ستوهای می‌باشد آنها همینطور از طریق اینكه ما مجموعه‌ كاملی از تصمیمات معماری در سطوح انتخاب از تجرید تعین و اساسی برای تعین معماری می‌باشند مثلاً دید منطقی دید ادراكی دید اجرا در معماری نرم افزار بسته به خروجهای سطح بالا توجه داریم و اینكه چگونه قبل از Derelope كرده نرم افزار می‌توان آنرا ارزیابی كرد این ارزیابی یك معماری قابل اجرا است مثلاً prototype مهندس نرم افزار یك نوع معماری قابل اجرا است معماری قابل اجرای سیستم های توزیع شده و همروند ایجاد می‌شوند نگاشت مؤلفه‌های به فرآیندهایی سیستم فیزیكی با توجه به تمرین بر روی مفاهیمی از قبیل گذردهی و scalability deplogmentriew كد نوع معماری قابل اجرا می‌باشد

برای یك روش طراحی معماری برای برآورده كردن هردو نیازمندیهای كیفی و نیازمندیهای وظیفه مندی طراحی مبتنی بر معماری (ADD) می باشد ADD یك مجموعه ای از سناریوهای صفات كیفی را بعنوان ورودی گرفته و دانش مربوط به روابط صفات كیفی قابل دستیابی و معماری را بخاطر طراحی معماری بكار می گیرد روش ADD می تواند بعنوان یك توسعه ای از دیگر روشهای استقرار از قبیل RUP دیده شود RUP چندین مرحله دارد كه نتیجه در سطح بالای طراحی یك معماری است اما با طراحی همراه با جزئیات و پیاده سازی پردازش می كند ولی ADD تغییر دهد مراحل RUP را با طراحی سطح بالای معماری تغییر داده و فرآیند Rational را دنبال می كند

Architecture Description Langnague ADL

ADL نتیجه یك روش زبانی برای ارائه رسمی یك معماریها می باشد و همچنیبنی نقایص ارائه های رسمی را برطرف می كنند ADL های پیچیده آنالیز سریع و آزمایش توانائیهای تصمیمات طراحی معماری را اجازه می دهند

مثال C22 Wright Darcvin Rapiol

مثلاًRapid بر روی رخدادهای سیستم رفتار دینامیكی سیستم بكار برای الگوهای رخدادی تمركز دارد یا Wright بر روی كانكتورها رفت زیر سیستمهای دینامیكی تمركز دارد

پیچیدگی در نرم افزار


فایل ورد word تحقیق پیچیدگی در نرم افزار
فهرست مطالب


پیچیدگی در نرم افزار


انواع پیچیدگی


راهكارهای معماری


مدل لایه‌بندی و تصمیمات معماری


Product Lines


Reference Architecture


نحوه نمایش توسط UML


توصیف اشكال برجسب درجه گویایی


دیدهای Allocation


عملیات واحد



لینک کمکی