فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی دارای 51 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی :


موضوع : فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی


مهندسی اتومبیل سازی با تأكید رو به افزایش بر دستیابی به پیشرفتهای اساسی در اقتصاد سوخت اتومبیل در تلاش جهت ارائه موتورهایی هستند كه مصرف موقت ویژه ترمز BSFC را افزایش داده و می توانند از شرایط و نیازهای انتشار شدید آینده تبعیت كنند BSFC و اقتصاد سوخت موتور گازوئیلی تزریق مستقیم CIDI و موتور دیزلی بر BSFC و اقتصاد سوخت موتور احتراق جرقه ای Spark-ignition كه سوخت آن از طریق مجرا و دهانه موجود در آن تزریق می شود ارجحیت دارد دلیل این امر عمدتاً استفاده از نسبت تراكم بسیار بالاتر و عمل غیر كنترلی می باشد بنابراین‌موتور دیزلی عموماً صدا و سطح پارازیت بالاتر دامنه سرعت محدودتر قابلیت راه اندازی كاهش یافته و انتشارات Nox بالاتری را نسبت به موتور احتراق جرقه ای SI از خود نشان می دهد در طول دو دهه گذشته تلاش هایی در جهت ارائه موتور احتراق درونی در مورد كاربردهای اتومبیل سازی صورت گرفته است كه بهترین ویژگیهای موتورهای SI و دیزی را با هم تركیب كند هدف از این كار تركیب نیروی ویژه موتور گازوئیلی با كارایی و بازده موتور دیزلی در بخشی از بار بوده است چنین موتوری BSFC را ارائه می دهد كه به BSFC موتور دیزلی نزدیك بوده و در عین حال ویژگیهای عملی و بازده قدرت ویژه موتور SI را محفوظ می دارد

تحقیق نشان داده است كه كاندید نوید بخش برای دستیابی به این هدف یك موتور احتراق جرقه ای ‌چهار ضربه ای تزریق مستقیم است كه تركیب ورودی را جهت كنترل بار خفه نمی كند در این موتور یك ستون ابری شكل اسپری سوخت مستقیماً به سیلندر تزریق می شود و تركیب هوا سوخت با یك تركیب قابل احتراق در پلاتین و مولد جرقه و در زمان احتراق ایجاد می شود این نوع موتور بعنوان یك موتور تزریق مستقیم شارژ لایه ای DISC طراحی می شود این نوع موتور عموماً بسیاری در مورد سوختهای دارای عدد اكتان و اندیس حركت پذیری پائین تر را از خود بروز می دهند و بخش چشمگیری از كار اولیه در مورد موتورهای طرح اولیه DISK بر قابلیت چندسوختی متمركز بود توان خروجی این موتور به شیوه ای مشابه با توان خروجی موتور دیزلی با تغییر میزان كه به سیلندر تزریق می شود كنترل می گردد هوای القایی مكشی خفه نمی شود بنابراین به حداقل رسانی كار منفی حلقه پمپاژ چرخه مورد توجه قرار می گیرد موتور با استفاده از كلید جرقه جهت احتراق سوخت و تركیب با هوا موجبات احتراق مستقیم را فراهم می آورد بنابراین از بسیاری از شرایط و نیازهای كیفیت احتراق احتراق اتوماتیك را كه مربوط به سوختهای موتور دیزلی هستند اجتناب می كند بعلاوه به وسیله تنظیم كلید جرقه و انژكتور سوخت ممكن است كل عمل تركیبات سوختنی بسیار زیاد بدون مواد قابل احتراق كافی حاصل شود و یك BSFC افزایش یافته به بار آید

مهندسی صنایع اتومبیل سازی


فایل ورد word تحقیق مهندسی صنایع اتومبیل سازی
فهرست مطالب


1مقدمه


مرور کلی


منافع بالقوه اصلی موتور GDI در مقابل موتور PFI 5


دینامیکهای ترکیب داخل سیلندر و هندسه محفظه احتراق


ساختار جریان


ترکیب هوا سوخت



لینک کمکی