فایل ورد word مقاله نقش COPOLCO(سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله نقش COPOLCO(سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله نقش COPOLCO(سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از منابع و مراجع فایل ورد word مقاله نقش COPOLCO(سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده)

موسسه استاندارد و تحقیقات ایران(کرج)

ماهنامه های استاندارد(ماهنامه ویژه سازمان استاندارد و تحقیقات ایران)

شماره های : 141 خردادماه 1382،   148 دی ماه 1382،  151 فروردین 1383،  154 تیرماه 1383،   157 مهرماه 1383،   169 مهرماه

– سخنرانی آقای دکتر حداد عادل به مناسبت روز جهانی استاندارد(22 مهر83)

– سخنرانی آقای مهندس جهانگیری وزیر سابق صنایع و معادن(19 آبان 83)

بخشی از فهرست مطالب فایل ورد word مقاله نقش COPOLCO(سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده)

COPOLCO چگونه کار می کند؟ کمیته حمایت از مصرف کننده/ ایزو ISO/COPOLCO نقش استانداردها در تامین حقوق مصرف کننده مصرف کننده در استانداردسازی ذی نفع می باشد اهمیت مشارکت مصرف کنندگان در تدوین استانداردها اهمیت دیدگاه مشتریان برای استانداردها نقش مصرف کننده در فرایند استانداردسازی نقش مصرف کننده در فرایند استانداردسازی نقش مصرف کننده در اجرا استانداردها چگونگی مشارکت مصرف کنندگان حقوق مصرف کننده و ایزو ایزو و بهبود کیفیت مشارکت نمایندگان مصرف کنندگان وظیفه نمایندگان منتخب از سوی مصرف کننده برای مشارکت در استانداردها از کجا بایستی شروع کرد؟ استاندارد مسئولیت پذیری اجتماعی SA 8000 ) منابع

چکیده

برای اطمینان ار اینکه صدای مصرف کننده در پیشرفت و توسعه استانداردهای ایزو شنیده شده است COPOLCO حوزه هایی را در کالاهای ایزو انتخاب می کند که حق تقدم با مصرف کننده است و سپس یک مشارکت همه جانبه توسط نمایندگان مصرف کنندگان در کمیته های فنی ایزو برای توسعه این حوزه ها در استانداردها می باشد

استانداردها عنصر کامل حمایت از حقوق مصرف کننده می باشند که منجر به راحت زیستن، اطمینان، ایمنی از کالاها و خدماتی که ما استفاده می کنیم می گردند

نظر مشتری بر فرایند استانداردسازی و تاثیری که مشتری می تواند بر دولت، صنعت و سرویس دهندگان داشته باشد، می تواند از طریق نمایندگان مشتریان چندین برابر گردد

واژه های کلیدی: مصرف کننده، استاندارد سازی، بهبود کیفیت

COPOLCO چگونه کار می کند؟

برای اطمینان ار اینکه صدای مصرف کننده در پیشرفت و توسعه استانداردهای ایزو شنیده شده است COPOLCO حوزه هایی را در کالاهای ایزو انتخاب می کند که حق تقدم با مصرف کننده است و سپس یک مشارکت همه جانبه توسط نمایندگان مصرف کنندگان در کمیته های فنی ایزو برای توسعه این حوزه ها در استانداردها می باشد. COPOLCO همچنین نشریات و انتشارات را برای بالا بردن مشارکت مصرف کنندگان در کار استانداردها و تعلیم نمایندگان برای این وظیفه یا کار توسعه و گسترش می دهد. به علاوه COPOLCO فعالیتهای ترتیبی وقایع و یا رویدادهایی که مصرف کنندگان با آن درگیر هستند و انجام استانداردسازی را یکسان می سازد

COPOLCO کارگاههای سالیانه ای را سازمان می دهد که امکان می دهد نمایندگان مصرف کننده، مراجع عمومی، مالکین کارخانه ها و تولیدکنندگان و کارشناسان استانداردسازی باهم باشند. این کارگاهها در مکان های ویژه مخصوصی که در ارتباط با مصرف کنندگان باشند قرار دارند. آنها یک میدان برای ارایه پیشنهاد و اجرا کردن خط مشی سیاست و اظهارات سیاسی، راهنمایی هایی برای نویسندگان استانداردها و یا پیشنهادهایی برای حوزه های جدید استانداردسازی در COPOLCO آماده کردند.(کارخانجات وابسته به دیدگاه مصرف کننده، از جمه مثالهایی از موضوعات کارخانه ها یا کارگاههای جدید می باشند.)

لینک کمکی