فایل ورد word مقاله استراتژي هاي بازاريابي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله استراتژي هاي بازاريابي دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله استراتژي هاي بازاريابي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از منابع و مراجع فایل ورد word مقاله استراتژي هاي بازاريابي

استراتژی های بازاریابی/تالیف:معود جاویدی زرگری

مدیریت بازار یابی/تالیف و ترجمهاحمد روستا،داور ونوس،عبدالحمید ابراهیمی

خبر نگاری فارس

مهرگان

بخشی از فهرست مطالب فایل ورد word مقاله استراتژي هاي بازاريابي

مقدمه استراتژی های رقابتی 1- استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing) 2 استراتژی بازاریابی شبکه‌ای (network Marketing) 3- استراتژی بازاریابی گذار (Transition Marketing) 4 استراتژی بازاریابی اکتشافی (Exploration Marketing) 5 استراتژی بازاریابی احیائی (Regeneration Marketing) 6 استراتژی بازاریابی سرآمد (Excellence Marketing) 7 استراتژی بازاریابی بدون مرز (Non-Border Marketing) 8 استراتژی بازاریابی ابراز شده (Tailored Marketing) _ استراتژی بازاریابی معکوس _ استراتژی بازاریابی بلادرنگ استراتژیهای بازار یابی بین الملل شرکت ها به دو روش میتوانند به صادرات بپردازند 1) صادرات مستقیم 2) صادرات غیر مستقیم فرنچایزینگ تولید قرار دادی قرارداد مدیریتی سرمایه گذاری مستقیم خارجی تاسیس یک واحد با مالکیت کامل پیمانهای استراتژیک «قیمت‌گذاری هوشمندانه برای سودآوری بهتر» ماتریس قیمت گذاری مراحل استفاده از ماتریس قیمت گذاری منابع

چکیده

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد

در این مقاله با استراتژی بازار یابی و ماتریس قیمت گذاری آشنا می شویم

استراتژی بازاریابی بدون مرز انجام فعالیتهای بازاریابی با حذف مرزهای زمان، مکان، محصول و بازار و بازاریابی جهانی را دربرمی گیرد

واژه های کلیدی: استراتژی بازاریابی یکپارچه، بازاریابی اکتشافی،  بازار یابی بین الملل ، صادرات، قیمت‌گذاری

  مقدمه

رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد

استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد

استراتژی های رقابتی

اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی که در اوج هستیم، از خود غافلیم و در نتیجه خودمان را نمی‌بینیم

با بیان این نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غیر رقابتی به جامعه نیمه رقابتی و سرانجام رقابتی است به تشریح 8 نوع استراتژی رقابتی پرداخت. این 8 استراتژی عبارتند از

1- استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing)

بازاریابی یکپارچه عبارت است از ادغام، هم افزایی، همیاری مجموعه عوامل ابزاری و رفتاری پراکنده در بازاریابی برای دستیابی به نتایج بیشتر و بهتر

لینک کمکی